Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

τι να σκεφτώ

Artist: Δημητριάδης Γιώργος



Έκανα λάθος που σε πίστεψα για λίγο
εσύ, καρδιά μου, ήσουν φύλλο στον καιρό.
Πόνεσα τόσο να μπορέσω να ξεφύγω
να βρω κουράγιο μακριά σου πια να ζω.

Μια υπόσχεση δεν κράτησες μαζί μου
δε θυμάμαι ένα δάκρυ σου αληθινό.
Δε θα σου δώσω άλλο απ’ τη ζωή μου
και μη ζητάς ξανά να το σκεφτώ.

Τι να σκεφτώ, τελειώσαν όλα
λάθος ερώτηση σε λάθος ώρα.
Τι να σκεφτώ, τελείωσαν όλα
τη μοναξιά μου θα αγαπήσω τώρα.

Κάτι άλλο πάντα έκρυβε η φωνή σου
κάθε σου λέξη είχε και νόημα κρυφό
και δεν κρατάω ούτε μια στιγμή μαζί σου
που να ‘χει κάτι φωτεινό να θυμηθώ.

Τι να σκεφτώ, τελειώσαν όλα
λάθος ερώτηση σε λάθος ώρα.
Τι να σκεφτώ, τελείωσαν όλα
τη μοναξιά μου θα αγαπήσω τώρα.

Όταν τα δύσκολα με βρήκανε, θυμήσου
δε με βοήθησες ξανά να σηκωθώ,
την απουσία ζούσα τη δική σου
κι έρχεσαι τώρα και μου λες να το σκεφτώ.

Τι να σκεφτώ, τελειώσαν όλα
λάθος ερώτηση σε λάθος ώρα.
Τι να σκεφτώ, τελείωσαν όλα
τη μοναξιά μου θα αγαπήσω τώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου