Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

vista vs ubuntu (NoMachine NX)

πάντα μου την έλεγαν για το πόσο ελεεινά είναι τα σβίστα που έχει το pc μου... αλλά πάντα είχα την πεποίθηση "έλα μωρέ όλα τα λειτουργικά έχουν τα προβλήματα τους... αρκεί να βρεις τον τρόπο να κάνεις αυτό που θες..." οι δε linuxαδες που δεν θέλουν να ακούνε για windows και τέτοια με εκνεύριζαν ιδιαίτερα όταν επέμεναν για το πόσο καλύτερο είναι το linux!

αυτές τις μέρες χρειάστηκε να συνδεθώ σε έναν απομακρυσμένο server (ubuntu) για να κάνω μια δουλειά! για να μην τρελαθώ και παιδεύομαι με το cmd του putty μου πρότειναν το NoMachine NX που θα έπαιζε ωραία και καλά μέσα στα windows μου και θα συνδεόμουν στα ubuntu με ωραιότατη γραφική διεπαφή!!! έλα όμως που μόλις πήγαινες να συνδεθείς σερνόταν ο κόσμος και δεν ανταποκρίνεται και Not responding... και γενικά ακόμα και για να το κλείσω μου έσπασε τα νεύρα... τι διεργασίες τερματίσαμε... τπτ η cpu στο 100% και πάλι το pc να σέρνεται... ΙΔΕΑ!!! θα προσπαθήσω απ' το ubuntu να χρησιμοποιήσω το ίδιο πρόγραμμα μιας και υπάρχει!!! ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ!!! όλα δούλεψαν ρολόι με απίστευτα καλή ταχύτητα...

ΗΘΙΚΟ δίδαγμα... τα vista αποδείχτηκαν για άλλη μια φορά άχρηστα! τώρα μελετάω αν το ubuntu υποστηρίζει HD videos στα οποία τα σβίστα δεν την παλεύουν με την καμία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου