Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

έτσι είμαι εγώ

...και δεν μπορώ ούτε και θέλω να αλλάξω. για να μην ακουστεί ακραία η άποψη μπορούμε απλά να βελτιωθούμε όσον αφορά τα κακά χαρακτηριστικά μας αλλά χωρίς πάντα να αλλοιώσουμε το εγώ μας...

Στίχοι: Ηρώ
Μουσική: Ηρώ
Πρώτη εκτέλεση: Μαρία Φωτίου




Δε θυμάμαι
ούτε το βλέμμα των ματιών σου
ούτε το σχήμα των χειλιών σου
δε θυμάμαι

Μα φοβάμαι
την αύρα σου τα πρωινά
που θα με παίρνει αγκαλιά
αυτό φοβάμαι

Έτσι είμαι εγώ
και δεν μπορώ
ούτε και θέλω ν' αλλάξω
Έτσι είμαι εγώ,
να σ' ονειρεύομαι μου ειν' αρκετό
Έτσι είμαι εγώ
ένα χαμόγελο για σένα θα φυλάξω
άλλωστε σου το χρωστώ
έτσι είμαι εγώ

Δε θυμάμαι
δεν έχει χρώμα η σιωπή
μόνο ένα γεια κι ένα γιατί
αυτό θυμάμαι
Μα φοβάμαι
κάθε σκέψη μου κρυφή
στη δική σου θα οδηγεί
αυτό φοβάμαι

ΥΓ. τα δύο τελευταία τραγούδια προς απάντηση σε έναν "συνάδελφο", keep going... το έχεις! ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου